Lawak Best! Bila Atuk Akad Nikah… Tengok Apa Jadi… HAHAHA

*Kisah Dan Video Penuh Berada di Bawah Artikel*

Waktu akad nikah sebenarnya waktu paling best dalam perkahwinan. Waktu tu lah pengantin berdebar sakan mahu menempuh alam perkahwinan.

Waktu itu juga lah saat nya ujian bagi pengantin lelaki menahan gemuruh,rasa berdebar Dan sebagai nya.

Dapat tengok gelagat pengantin waktu upacara akad nikah di jalankan memang sesuatu yang menyeronokkan. Macam macam gelagat boleh kita lihat..ada macam macam. Yang paling best tengok bila gelagat pengantin yang tak lepas lepas nak sebut lafaz akad nikah. Macam macam halangan lah yang ada. Ada yang tersasul lah..ada yang terlupa lah Dan macam macam lagi.

Lihat video ni yang memaparkan upacara akad nikah seorang yang berusia taraf datuk menjalani upacara akad nikah. Memang gerenti sakit perut lah menahan ketawa dengan gelagat atuk ni. Tengok Dan dengan baik baik memang kelakar memang lawak habis lah atuk ni.

Nama bakal bini pun atuk lupa lah pulak dah..atuk oh atuk..dah tak sabar sangatlah atuk ni nampak gayanya. Sabar atuk tenangkan diri atuk dulu. Kalau jodoh tu tak kemana atuk.

Jom saksikan video ni Dari mula sampai habis Dan saksikan gelagat atuk yang kelakar giler ni.

Share dengan kawan kawan ye sebagai penghibur sikit sikit. Jom layan.

Sila tonton video:

Sumber : oh gebang

About admin

Awang Goneng memang suka cerita macam-macam!

View all posts by admin →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × three =