Jawapan Kertas Peperiksaan Budak Zaman Sekarang Yg Sangat Melucukan. No 5 & No 8 Mesti Gelak Punyer…

Lucu betul budak2 sekolah zaman sekarang ni kan, sangat menghiburkan. Mari Kita Lihat gambar2 jawapan yg sangat melucukan daripada anak-anak murid zaman sekarang.

1. Betul Itu…

2. Ini Semua Sebab roti…

3. Salina Minta Bantuan…

4. Pengakuan Yang jujur dan ikhlas

5. Nasib baik dye tak letak antena tv..

6. Kisah telur…

Guru-Guru...Hati-Hati Kongsi Jawapan Lucu Murid Di Internet

7. Agaknya tinggi imaginasi…Tapi macam betul apa yg dia tulis ni…

Related image

8. Petir bukan sebarang petir…

Image result for koleksi jawapan peperiksaan murid yang lucu

9. Lirik lagu pun bole yer….Kalau abang Abg Rahim Maarof tengok nie bole menangis tau dik…

Image result for koleksi jawapan peperiksaan murid yang lucu

10. So True….

11. Betul juga yer…x terfikir sampai ke situ pulak…memang deep…

12. kalau melibatkan syurga dan neraka..hamba tak berani nak comment…

13. mudah, tepat dan padat…

Bagaimanapun, tidak semua pihak bersetuju dengan tindakan menyebarkan gambar kertas jawapan tersebut kepada umum termasuklah Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan (NUTP).

Memetik laporan Harian Metro, Presidennya Hashim Adnan menyifatkan tindakan tersebut melanggar etika profesion perguruan sekaligus mengikis perasaan hormat terhadap guru berkenaan apabila diketahui oleh murid yang menjadi ‘mangsa’.

Ada benarnya kata-kata Presiden NUTP itu kerana tidak semua netizen mengambilnya sebagai lawak semata-mata. mugkin ada yg melabel mereka dengan perkataaan bodoh..

Apa- apa pun gambar ini hanya sekadar hiburan untuk relase tension yer..sesuai untuk  yang baru balik kerja atau mengadap tarfik jam tu…

Sumber : Cite Malaya

About admin

Awang Goneng memang suka cerita macam-macam!

View all posts by admin →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8 − two =